6 iulie 2008

Numele de pe gard

Am tot ezitat să inaugurez această rubrică. Rubrica celor al căror nume poate sta cu mândrie pe toate gardurile. O fac azi, că nu mai rezist.

Am încercat să cumpăr din Cora-Militari un aparat de bărbierit electric. M-am uita la vitrina aşezată în raionul parfumerie, m-am decis şi am întrebat un angajat cum pot face să cumpăr din vitrina încuiată. Mi-a spus să merg la "Serviciul clienţi", lângă intrare şi să anunţ acolo, că vitrina cu pricina ţine de "Electrocasnice" (raionul cu pricina este amplasat cam la 100 de metri distanţă, dacă nu cumva mai mult). Zis şi făcut. S-a anunţat la difuzor că "un angajat de la Electrocasnice este rugat să se prezinte la Cosmetice-Parfumerie" şi am început să aştept.

Au mai venit şi alţi potenţiali clienţi şi au urmat aceeaşi cale.

După 15 minute, angajata de la "Parfumerie" mi-a sugerat să mă duc să îl caut personal pe cel de la "Electrocasnice".

"Sunt singur pe raion şi nu pot să plec de aici. O să vin repede, când se întoarce colegul meu. Aşteptaţi acolo." "Bine, dar aştept deja de 17 minute!" "Mai aşteptaţi".

După 25 de minute de aşteptare am renunţat. Trecând din nou pe lângă raionul Electrocasnice, în drumul către alimente, mă aud strigat: "Domnu'! Domnu'! Hai să mergem la Parfumerie!"

M-am dus. La Media Galaxy, în Plaza Romania. Cei de la Cora nu au îndecât să facă umbră aparaturii de la Electrocasnice, în frunte cu bravul lor angajat Şerban Sendriuc sau Scondiliuc sau cam aşa ceva. Un brav angajat ce şi-a câştigat cu sudoarea statului în picioare şi a zâmbetului zeflemitor dreptul de a fi primul care în opinia mea merită să aibă numele înscris pe gard.

EDIT: Nu am depus reclamaţie pentru simplu motiv că intrasem în criză de timp.

Niciun comentariu:

Convorbire telefonică cu ... un hoț??

Sună telefonul, de pe un număr necunoscut, vizibil (adică nu este ascuns), iar o voce de bărbat mă angajează în următoarea convorbire: -  ...